JellyPages.com
Instagram

Thursday, 18 August 2011

Rezeki berbuka puasa di Crystal Crown

Salam semua.. Sekejap je dah 16 ramadhan kan.. Dah tau nak buka mana? Teringin nak buka hidangan buffet yang banyak sangat pilihan? Hehe.. Jom..


                                            Crowne Cafe Crystal Crown Hotel Kuala Lumpur

Memandangkan sampai selepas waktu berbuka, dah tak ramai orang.. Langsung takyah rebut-rebut.. Hehe..
Tapi kena booking dulu la..



                                                    PN HAZWANI..Kehkehkeh..




                             Mine = Nasi minyak+ayam masak merah+udang sambal petai





                                         Amek nasi sikit je sbb taknak kenyang sangat..






Taknak kenyang sangat konon.. Dah banyak sangat pilihan camni, camne tak kenyang sangat.. Heh!






Besh2.. Hee..



                                Cik kak tak kenyang-kenyang lagi? Tengok badan la.. Hah!



                                              Meratah kerabu mangga.. Hee..



                         Budak demuk makan roti john.. Roti john ni sangat-sangat cedap! Huu..





ABC pilihan hati ku. Takde kacang, takde cincau, takde benda yang panjang-panjang tu.. Cuma ada buah dan ais sahaja ok.



                                                      Apahal la tangan cam gitu..









Alhamdulillah.. Kenyang sungguh.. Total termasuk tax and service charge RM127.. 

2 comments: