JellyPages.com
Instagram

Wednesday, 10 August 2011

Taman Layang-layang

Haa.. Bg kwn-kwn yang duk kat area kl dan khas nya kepong, mesti tau tmpt ni.. Bg kwn-kwn yang tak tahu, taman ni mmg byk layang-layang.. Seperti nama nye la.. Heheh..


                                                             Byk kan?kan?





Terletak di kepong, taman ni adalah kwsn paling sesuai jika anda nak beriadah sambil mengeluarkan peluh.. Nak naik kan layang-layang tu, bkn senang beb.. Mmg keluar semua peluh.. Anda boleh pilih layang-layang pujaan hati masing-masing dgn harga serendah RM4.. Semua tu bergantung pd kualiti.. Byk kedai yg jual layang-layang ni.. Pening jugak kepala, taktau nak beli yang mane..




Akhirnya kami beli spongebob.. Yeay!!





Tiba la masa nak naik kan layang-layang ni.. Setelah lebih 5x percubaan,  dpt la layang-layang tu bertahan di udara selama 1 minit.. Lama kan? Hahaha! Tengok sape yang paling bergaya naik kan layang-layang..




Saya sedang bengang sbb layang-layang ni taknak naik.. Ada ke terbang atas rumput.. Isk3..




Nampak mcm hebat kan sbb tak kelihatan layang-layang di atas rumput.. Hakikatnya, berapa saat je spongebob tu kat atas.. Huh!




Bersesuaian dgn gaya larian, yang kali ni agak lama spongebob ni terbang.. Ada la dlm 1 minit.. Hehehe!





Yang ni pun tak kurang hebat nya.. Lari sambil pandang spongebob.. Nasib tak langgar orang depan..




                                                         Ikan pun ada..

Kat sini jugak ada tasik.. Bleh la nak lepak-lepak tengok tasik.. Sekeliling tasik ni ada trek jogging.. Bleh la kalau nak jogging..






No comments:

Post a Comment