JellyPages.com
Instagram

Thursday, 14 February 2013

Kisah Muzium Coklat


Assalamualaikum.

Haa.. Asyik dengar orang pegi muzium coklat je, nak juga pegi kan. Terletak di Kota Damansara, muzium coklat ni adalah yang pertama di Asia Tenggara. Dibuka oleh Dato' Dahlan Rashid, founder of DR Group Holdings Sdn. Bhd. Danson dan Fidani adalah brand coklat di bawah company ni.




Muzium ni tak lah luas sangat. Tapi semua info yang kita perlu tahu tentang coklat lengkap di sini. Sejarah, cara pembuatan, semua semua la.




Mereka juga ada demo cara nak buatcoklat.




Dan yang paling seronok kat sini ada dijual pelbagai brand coklat. Tak payah susah susah pegi jauh jauh bila mengidam Hershey's kisses. Harga pun lebih murah.





Tak beli banyak pun. Sekadar seronok seronok sebab tengok banyak sangat coklat. Salam :)


No comments:

Post a Comment