JellyPages.com
Instagram

Tuesday, 31 July 2012

11 Ramadhan 1433H

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, masih di panjangkan umur hingga ke 11 Ramadhan tahun ni. :)
Aktiviti macam biasa. Class waktu intersesi ni 830-11am. 
Balik tu kadang-kadang tido la jugak. Hik. Tapi tak lama la.
Puasa ni tak elok tido lama-lama. Heh. Antara adab lain ketika puasa:

  • Tidak boros dalam perbelanjaan makan,minum dan sebagainya.
  • Menjauhkan diri dari sebarang pendengaran yang haram.
  • Tidak membuang masa dengan berbual-bual kosong dan melakukan perkara tidak berfaedah.
InsyaAllah berusaha untuk menjauhi semua tu. 

Nak share jugak dah cuba menu buka puasa kat Rasamas. Ok la, ayam percik. Sos percik pun banyak,tak kering.














Salam.

No comments:

Post a Comment