JellyPages.com
Instagram

Sunday 23 September 2012

SUNWAY Lagoon


Assalamualaikum :)

Yeah, ke Sunway Lagoon kita last monday waktu cuti Hari Malaysia. Pilih all parks tapi banyak yang tutup sebab malam tu concert The Wanted. Masuk jugak bila memikirkan hari tu je yang semua orang free.

Ada 5 parks dalam ni. Masuk Wildlife Park, rasa macam kat zoo. Banyak binatang kat sini. Dari yang jinak macam rabbit sampai la ke harimau. 







Bermandi-mandi, pool party kat Water Park. Banyak slide yang tutup, under construction. Bersidai la kami di situ baling-baling air tak tau nak buat ape. Show The London Boy.




Kat Amusement Park, melayan mereka naik Tomahawk. Cukup la dua kali je ye, kawan-kawan.











Huuu. Aaahh. Maakk. Tak nakk. Bongokk. Haa, tu bunyi-bunyi standard yang dapat di dengari atau lebih tepat lagi bunyian yang di keluarkan oleh kami dalam Scream Park. Dengan zombi nya, pocong nya, memang sakit tekak menjerit macam lepas tengok bola. Selipar sampai putus ok di pijak nya orang belakang. Haha. Kat Extreme Park tak main ape pun. Kena bayar lain.


Dalam ni makanan memang mahal. Sangat. Gambar yang diorang snap pun sangat mahal kalau nak beli. Kat Scream Park RM35, kat Water Park RM37. Sekeping je tu.

Before 6 dah keluar ke Pyramid, makannn. Hehe. Daaa.


No comments:

Post a Comment